video

Filmik jak Jeremy Clarkson składa pudełko ma lepsze opinie niż nowy Top Gear

Widzowie są bezwględni wobec nowego Top Gear. Krótki filmik jak Jeremy Clarkson składa pudełko DHL ma lepsze opinie niż nowa seria motoryzacyjnego show.

O ciekawym wyzwaniu od DHL dla Clarksona, Hammonda i Maya pisaliśmy w zeszłym tygodniu. Zadanie jest bajecznie proste: należy na czas złożyć pudełko w jakim są transportowane rzeczy klientów firmy. Ta pozornie banalna czynność zajęła Jeremy’iemu aż 3,5 minuty i jest hitem serwisu YouTube. Dla porównania, James zrobił to w zaledwie 19 sekund.

Opinie i komentarze są bardzo pozytywne. Aż 98,8% widzów oceniło filmik pozytywnie, a w przeciągu pierwszych 24 godzin, video zostało obejrzane aż 600 tysięcy razy. Wynik jest bardzo krytyczny w porównaniu z nowym sezonem Top Gear, który zbiera pozytywne oceny tylko od 15% polskich widzów i tylko 12% w Wielkiej Brytanii.

„Uśmiałem się bardziej oglądając 3-minutowy filmik niż marnując, jak do tej pory, 2 godziny na nową serię Top Gear” – napisał jeden z widzów na platformie YouTube.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar

wpDiscuz
Close