tg

Top Gear Polska nadal w dół. Sprzedaż spadła do 25 tys

Top Gear Polska nadal traci czytelników. W listopadzie br. polska edycja odnotowała największy spadek czytelników na rynku czasopism w Polsce.

Pod koniec zeszłego roku prezentowaliśmy statystyki sprzedażowe polskiej edycji magazynu Top Gear w danych za trzy kwartały 2015 roku. Wtedy spadek wynosił 24%, a liczba egzemplarzy wynosiła średnio 32,5 tys egzemplarzy.

W listopadzie 2015 roku sprzedano już zaledwie 24 997 sztuk, co mocno odbije w zestawieniu rocznym. W porównaniu z rokiem ubiegłym, jest to wynik o 25,54% gorszy. Warto zaznaczyć, że magazyn z miesiąca na miesiąc stale traci czytelników. W porównaniu z październikiem 2015, sprzedaż wyniosła o 10,54% mniej.

Top Gear Polska aktualnie jest trzecim najpopularniejszym miesięcznikiem w Polsce. Pozycję najpewniej straci po opublikowaniu wyników sprzedażowych za grudzień 2015 i zestawienia rocznego.

topgearpolska_tabela1listopad 2015 i listopad 2014 / Wirtualne Media

topgearpolska_tabela2listopad 2015 i październik 2015 / Wirtualne Media

Źródło: Wirtualne Media

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar

wpDiscuz
Close