top_gear-axel_springer_polska-20141210-cov

Top Gear Polska o 24% w dół (dane za III kwartały)

Problemy z brytyjskim programem Top Gear odbijają się w znacznym stopniu na magazynach o tej samej nazwie. Sprzedaż „polskiego” Top Gear spadła o 24% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku średnia sprzedaż magazynu Top Gear Polska wyniosła 32 595 sztuk. Rok temu w analogicznym okresie było to 43 107 egzemplarzy, czyli o 24,39% więcej. W statystykach tygodników i miesięczników jest to największy spadek. Magazyn Top Gear spadł z pozycji wicelidera na trzecie miejsce.

Spadek sprzedaży zapowiada się jeszcze większy przy zestawieniu rocznym. We wrześniu sprzedano już tylko 28 727 egzemplarzy. Jest wynik o 26,29% gorszy niż w roku ubiegłym.

tabela1

dane za I-III kwartał / Wirtualne Media

tabela2

wrzesień 2015 i wrzesień 2014 / Wirtualne Media

Źródło: Wirtualne Media

Dodaj komentarz

1 Komentarz do "Top Gear Polska o 24% w dół (dane za III kwartały)"

Powiadom o
avatar

Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Andrzej
Gość
Andrzej
1 rok 4 miesięcy temu

No i nie ma się co dziwić, w dodatku sami się o to proszą. TG znowy podrożał – obecnie kosztuje 12,90. W dodatku ilość stron spadła z 164 do 116. Kiedyś jako dodatki były do gazety dołączane naklejki, płyty itd. A teraz? Pół plakatu. PÓŁ.
Męczące wywody pana R. „Czym-To-Ja-Nie-Jeździłem” Frankowskiego pomijam, bo to kwestia gustu. Może komuś pasują.

Ja właśnie zrezygnowałem z dalszej prenumeraty, a byłem wiernym fanem tego magazynu. Jeszcze trochę i to wszystko padnie.

Dziękuję, dobranoc

wpDiscuz
Close